Мистецьке об’єднання ЧервонеЧорне видало книгу “Still Life”, що стала документом однойменного великого художнього проекту Олександра Бабака, частину з якого ви можете побачити на стінах ресторану “Княжа Гора”. “Still Life” – це результат роздумів художника про глобальні поняття життя, війни, творчості. Через дослідження краси пейзажів міста Канів, художник розкриває нам свої глибокі переживання, світовідчуття, ставлення до реальності. Він звертається до дрібниць, впритул розглядає засинаючі села, сповнені тиші та пишності, проводить творчу експедицію на конкретній вулиці, що опинилась у міжчассі – і все за для того, щоб тренувати свою пам’ять, ніби перевіряти власну здатність відчувати, чути. Натюрморт – як свідок часу, осередок тихого життя, без війни і конфлікту – а значить і без людини – певна паралельна реальність, місце схованки для художника, один з головних мотивів його робіт. Серія демонструє захоплення природою, її самодостатністю, де час і простір існують у повній гармонії, не порушуючи її. Розкутість форми, експресія кольору – усе промовляє про потужний сплеск енергії художника, що супроводжувала процес творення. Олександр Бабак належить до чільного грона провідних українських художників, творчість яких відкрила новий етап сучасного українського мистецтва. Презентація книги та проекту “Still Life” відбудеться 4-7 травня в рамках заходу “Kyiv Art week” у центрі TORONTO-KYIV BUSINESS CENTER Та у рамках заходу “Книжковий Арсенал” 18 травня у Мистецькому Арсеналі.
Свято Весни в ресторані «Княжа Гора»!
8 Березня 2016 року з 19:00 до 23:00
Спеціальне меню від шеф-кухаря
Жива музика
Подарунки для жінок
Місце зустрічі: м. Канів, вул. Дніпровська, 1. Княжа Гора – Місце Сили.
Бронювання столиків за телефоном (095) 283-38-33
Книги "Замість Документу" та "Київський Щоденник" доступні до перегляду онлайн
Мистецьке об'єднання ЧервонеЧорне пропонує переглянути книги "Замість Документу" Володимира Буднікова та "Київський Щоденник" Влади Ралко онлайн за посиланнями:
- bywayofadocument.knyazhahora.com
- kyivdiary.knyazhahora.com
* рекомендуємо використовувати комп'ютер (великий масив зображень)
Запрошуємо на особливий вечір 14 лютого о 19.00
Княжа Гора запрошує на особливий вечір 14 лютого 2017 року о 19.00!
До Дня Святого Валентина ми підготували пропозицію від шеф-кухаря:
Салат з лососем та сиром Філадельфія
Теплий салат з гарбузом
Рулетики з телятини з грушею в червоному вині
Філе судака в буряковому соусі
Качина ніжка з прянощами та апельсинами
Вишнева панна котта
Вино:
Ігристе Кава брют, Хуме Серра. (Пенедес, Іспанія)
Біле Шардоне Резерва, Монтес. (Долина Куріко, Чилі)
Червоне Дольчетто де Альба Мунфріна, Пеліссеро (П’ємонт, Італія)
Червоне Кьянті Классіко, Кастелларе ді Кастелліна. (Тоскана, Італія)
Світ побачив нові видання, що презентували творчий доробок Володимира Буднікова та Влади Ралко за більше ніж три роки.
«Київський Щоденник» (Влада Ралко)
«Замість Документа» (ВолодимирБудніков)
«Лінія розмежування» (Влада Ралко і Володимир Будніков)
Документація є важливим артефактом, тому варто до неї ставитись уважно. В трьох книгах, які вибачите в цій статті – довгоочікуваний результат декількорічної творчої співпраці художників.
Це не просто альбоми чи каталоги. Це своєрідна форма підручників з історії, в яких, у незвичний спосіб, за допомогою текстів і малюнків представлена художня точка зору на трансформації, що відбуваються сьогодні з країною та суспільством.
«Лише художня мова виводить речі на світло та змушує їх діяти». «Процес праці над великою кількістю малюнків схожий на нарізання тонкими скибками товщі часу.»
Володимир Будніков
В цих книгах-носіях візуальної інформації-ціла система світосприйняття, пильна робота з часом, як із матерією. Кожен художник у своїй творчості так чи інакше аналізує та характеризує певну реальність, вибудовує власну шкалу цінностей, фіксує важливе. Художник, навідміну від звичайної людини (чия психологія прагне забути погане і захистити свій спокій, бодай і уявний) боїться втратити пам'ять, по крихтах збирає докази, шукає відповідності між поняттями та їх словесними визначеннями.
Щоденник - швидкий та виразний жанр. Коли ззовні пропонується стільки різних форм дійсності, художник іноді просто не встигає і не бажає проводити селекцію висловлювань. Він фіксує все. У форматі моментального реагування на події.
“Художник по суті терорист – він прагне запам’ятати все і не дати суспільству побудувати зручний будиночок без згадувань та болі... Людська пам’ять здатна проводити власну цензуру. Тому малюнок - дуже вдалий спосіб фіксації. Папір не дає можливості виправити помилку, навіть якщо ти її припустився. Він розкриває весь хід думок, зберігає кожну лінію, емоцію, значення, що потім надає тобі можливість реконструювати ту чи іншу картину в голові.”
Влада Ралко
Працюючи над книгами «Замість документа», «Київський Щоденник» та «Лінія розмежування», що презентують роботи на папері Володимира Буднікова та Влади Ралко за трьохрічний період, автори намагалася уникнути чіткого розподілення змісту на серії, а складали, цільну розповідь.
Навідміну від фотографії, що пропонує однобоку фіксацію подій, малюнок ніби “архівує” всі відтінки та нюанси того, що відбувається і потім “видає” тобі їх через певний час, “запаковує” та зберігає важливі речі до моменту нової комунікації з ним.
«Від початку новітньої історії українського супротиву, війни та кризи темп малювання набув великої щільності, великі часові проміжки, що розділяли раніше окремі серії, практично зникли – таким чином саме малювання стало чимось на кшталт щоденникових записів і набуло рис документа… Виникла необхідність зібрати, розташувати у хронологічному порядку та роздивитись відповідально повний корпус цих малюнків… »
Влада Ралко
Всередині часу
Зазначені книги про пам'ять, про втрату, про зміни, про розподілення, про важливе. Про те як лінія розмежування здатна створювати нові сенси, підкреслювати головне, робити виразними звичні речі. Про інтуїтивне бачення митця, про любов до свого народу. В цих книгах все стало мистецьким об'єктом – слова, речі, які ті слова описують, сенси.
У текстах мистецтвознавців , монологах та інтерв'ю художників, так само як і у їх творах, ви знайдете багато корисного та несподіваного для себе.
«Творчість Влади Ралко та Володимира Буднікова мене розвиває і дає можливість рухатись далі. Я точно знаю, що правильно виконую свою функцію, допомагаючи зберегти, систематизувати інформацію, допоки вона не стерлася з простору, з моєї точки зору. У моєму розумінні це і є культура. Згоден, що тема, яку піднімають художники, досить важка, але мені, як колекціонеру, з нею цікаво, бо красиві картинки вже не торкають.»
Юрій Сташків
Власник галереї “ЧервонеЧорне”
Найближчим часом відбудеться презентація книг, де кожен зможе ознайомитись з виданням.
Доступна Веб Версія проекту Лінія Розмежування. Володимир Будніков, Влада Ралко
ЛІНІЯ РОЗМЕЖУВАННЯ (МІЖ СВОЇМ І ТИМ САМИМ)
Уже третій рік наша увага прикута до так званої лінії розмежування щоденно. Межа, що від початку воєнних дій на Сході здавалася сповненою певної логіки розрізняння «свого» від «чужого», зараз, здається, розповзлася вширшки, перетворилася з лінії на поверхню. Через страх називати речі їх справжніми іменами ми було намагалися локалізувати небезпечні процеси та навіть думки, що загрожували комфорту нашого звичного світу, і втримати їх у певних кордонах. Бо, наважуючись визнати лінію розмежування лінією фронту, починаємо бачити лінію фронту скрізь. Замість відмежовувати окрему територію, вона починає наново визначати границі кожної речі й таким чином радикально змінювати оптику бачення загалом. Замість лежати мертвими лініями на мапі, звичні кордони перетворюються на лінії високої напруги чи лінії нової жорстокості, бо ріжуть тепер по живому або по такому, що ми вважали досі живим.
Отже, виходить, ніби речі самі, без нас, повертають собі справжні змісти на місце штучних, тих, що їм були примусово призначені. Інакше кажучи, ми починаємо бачити речі ніби вперше, бо попередні знання про них через досвід, який набуваємо зараз, виявляються недійсними, викривленими, хибними. Лінія бойових дій стає подібною до лінії у малюванні або написанні, де предмети чи слова робляться видимими лише завдяки лінії.
Усе, що досі ми вважали належним нам, вважали своїм, таким, завдяки чому спроможні були тримати себе цілими, утримувати людське всередині себе, доводиться наново відрізняти від того, що вважаємо своїм за звичкою.
Працюючи над проектом, ми свідомо не робили прямих посилань до конкретних подій, аби говорити про ці події крізь інші речі або намацувати змісти шляхом застосування метафори, доведеної майже до повного абсурду. Своє завжди повідомляє себе крізь відмінності, уникаючи потрапляння у подібне або таке саме як поразки.
Замість розгалужування свого та чужого маємо пильнувати лінію, яка окреслює своє серед такого, що лише здається нам у зміненому світі своїм через схожість.
Володимир Будніков, Влада Ралко, Канів, 2016
Святкуймо Новий Рік 2017 Разом!
У Каневі відбувся 6-й міжнародний скульптурний симпозіум
Цього року у Каневі, відбувся 6-й міжнародний скульптурний симпозіум, учасниками якого є:
- Яшимі Хошімото. Японія. Мешкає в Німеччині, викладає в Берлінській Академії. Відомий у світі, має великий досвід роботи із каменем. Його роботи встановлені у багатьох містах світу. Поєднує у своїй творчості японську та західноєвропейську традицію.
- Таня Премінгер. Ізраїль – художник зі світовим ім'ям, учасниця понад 80 міжнародних виставок ландшафтного мистецтва. Більше 50 її скульптур встановлені в Ізраїлі і за кордоном. Переможець міжнародних фестивалів і конкурсів скульптури. Має цікаве концептуальне мислення.
- Олександр Дяченко. Україна – відомий скульптор, роботи якого знаходяться у музеях України і прикрашають її міста. Володар багатьох мистецьких премій.
“Канівський скульптурний симпозіум, що проводиться цього року вже вшосте на базі готелю-артрезиденції "Княжа гора", має гідну колекцію творів авторів з різних країн і поступово завойовує позитивний міжнародний імідж. Традиційно цей симпозіум презентує скульпторів із абсолютно різною пластичною мовою, надаючи митцям повну свободу імпровізації у створенні робіт, спираючись на їх багаторічний професійний досвід. “
Олександр Дяченко, куратор симпозіуму
Мистецтво передає все існування буття цілком. Роботи кожного з названих митців про, космос, землю, наше життя, людину...
Таня Премінгер, наприклад, вірить у єдність світу, у певне приречення. Все,на її думку, завжди складається з двох сил, які, у своєму протистоянні та взаємодії надають потужну енергію для динамічного розвитку.
У своїй роботі “Покров” Премингер прагне відтворити загальну світобудову.
У цьому концептуальному творі поєднується чоловіче і жіноче, сакральне і земне. Митець створює конструкцію у формі вівтаря (ложа, столу, могили), з явно вираженим центром, що нагадує купол, жіноче черево, наприклад. Цю форму вона “накриває покровом”, на якому щільно накреслене одне слово, що повторюється десятки разів – слово, що відзначає появу нового життя. Художник поєднує форму зі словом, що є одним з контрастних засобів вислову.
Матеріал у роботі Преміндер теж грає велику роль в концепції твору. Авторка використовує чорний граніт, як символ вічності, часу, як ніби ця ідея охоплює «все».
Дещо в інший спосіб тему світобудови продовжує Яшимі Хошімото, який, при створенні своїх робіт, більше, на відміну від Тетяни, відштовхується від внутрішнього відчуття форми, за якою вже іде концепт. На симпозіумі Яшимі презентує абстрактну роботу «Без назви», на яку художника надихнули китайські ритуальні чаши. Створюючи власну «галактику» у камені, художник вдається до форми, яка дає глядачу уявлення про дуальність світу, з одного боку демонструючи його як точку концентрації, з іншого - як нескінченність.
Для своєї скульптури Яшимі обрав особливий камінь , який має неповторний малюнок, що дозволяє художнику побудувати певний контраст між спрощеною формою та «багатою» текстурою.
Треба сказати, що абстрактна форма завжди включає в себе більше ніж детальна, що більше концентрується на нюансах і рідше спроможна до абсолюту. Чим простіша форма - тим більший об'ем сенсу.
Олександр Дяченко - плаcтичний художник, що тяжіє до моноліту, виразного лаконізму. Свої роботи він позбавляє всього зайвого, мирського, утворюючи монументальні образи, що, здається, сповнені космічної енергії. Не зраджуючи своїй художній традиції, цього разу автор знову створює образ людини, яка завжди є у центрі уваги митця.
«Скульптура – це реальність, яку можна відчути руками»
Яшимі Хошімото
Катерина Рай
Мистецтвознавець
Сезон гарбузів в розпалі!
Сезон страв з гарбузів в розпалі! Запрошуємо скуштувати наш улюблений гарбузовий суп-крем та ще багато смачних страв з осіннього меню.
Фоторепортаж з відкриття виставки «Лінія Розмежування»
Пропонуємо до Вашої уваги невеличкий фоторепортаж з відкриття виставки «Лінія Розмежування», що відбулося 10 вересня в галереї ЧервонеЧорне.
Як зауважують наші гості: "Виставка приголомшує, зачаровує та відкриває…"
Запрошуємо на відкриття виставки Лінія Розмежування. Володимир Будніков, Влада Ралко
8-11 вересня у Каневі пройде Перший Канівський Міжнародний Фестиваль Сучасного Кіно
8-11 вересня у Каневі пройде Перший Канівський Міжнародний Фестиваль Сучасного Кіно за участю митців з усіх регіонів України.
Проект, покликаний створити потужну культурно - освітню платформу, яка має на меті об’єднати українських та іноземних діячів кіно та познайомити глядачів з роботами професіоналів та аматорів. Фестиваль ставить перед собою завдання:
Під час фестивалю в «Княжій Горі» та галереї «ЧервонеЧорне» також будуть проходити цікаві заходи
Більше деталей щодо програми кінофестивалю, читайте на афіші нижче.
Відтепер доступна Веб Версія проекту Укриття. Володимир Будніков та Влада Ралко
Невизначеність між миром та війною відкриває небезпечне провалля, куди падають та губляться важливі речі, та світ навколо утікає в різні боки. Замість очікуваної захисної цінності скрізь знаходимо нестачу, яму, пастку. Ми самі немов би провалюємось у прірву між хибною дією та злочинною бездіяльністю. Рік війни минув, але надзвичайний стан речей нікуди не подівся. Час загальмувався та почав день у день відтворювати свою ж власну важку буденність. Ми майже втратили лють, вогонь та завзяття а натомість отримали неминуче зростаючу втому. Тривога перетворилася на звичку, нечутливість не захищає. Звичка до біди не захищає також, а навпаки цю біду накопичує, складає, консервує.
Ми потрапили до пастки часу, що не обмінюється, застоявся та псується. Тривога виснажила настільки, що закортіло хоча би на деякий час заховатися не тільки від війни, а й від миру, який не втомлюється живити нашу війну. Але звідки саме насувається небезпека? Мир став ворожим, бо постійна загроза великої війни занадто довго випробовує його. Наш примарний спокій було взято у позику, яку доведеться чимось віддавати. Коли на стінах будинків у Києві почали з’являтися трафаретні написи «Укриття», це здалося дивним ана-хронізмом, чимось із шкільних навчань із громадянської оборони радянських часів. Такі вказівники бомбосховищ на випадок авіаційної атаки ніби промовляли до нас: маєте ще запаси спокою на чорний день. Досить символічно, що часто ці написи спрямовували у нікуди, бо за вказаним напрямком не було ніякого укриття.
Запрошуємо відсвяткувати 25 річницю Незалежності України в духовній столиці – Каневі!
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори,
усе моє, все зветься – Україна.
Ліна Костенко
Запрошуємо відсвяткувати 25 річницю Незалежності України в духовній столиці – Каневі!
Княжа гора – Місце Сили пропонує поєднати відпочинок в нашому затишному готелі з Пригодами просто неба, насолодитися стравами української кухні з спеціального святкового меню та отримати позитивний заряд перед початком навчального року!
З початку серпня в «Княжій Горі» розпочата робота над проектом «Лінія розмежування»
З початку серпня в «Княжій Горі» розпочата робота над проектом «Лінія розмежування». Автори проекту Влада Ралко та Володимир Будніков активно працюють, а ми створюємо їм найкращі умови для творчості!
З Києва до Канева відтепер можна дістатися на "Ракеті"
Прогулянкове судно з підводними крилами "Полісся-1" цієї неділі зробило свій перший рейс.
"Дозволимо собі бути нескромними сьогодні, але рейси не могли запустити навіть під Євро-2012, а ми це зробили. У 2016 році це перший пасажирський рейс у Канів", – хваляться організатори. Тут же викладають відео рейсу судна.
Варість квитка – 800 гривень. Судно плануються пускати по маршруту регулярно. Бронювання місць здійснюється через сторінку організаторів у соцмережі.
Реконструкція “Полісся-1” тривала два роки. Подібні судна були популярними в 1990-х. Теплоходи “Полісся” призначалися для перевезення пасажирів у світлу пору доби, тривалість подорожі становила до восьми годин. Перевага такого водного транспорту — велика місткість (“Полісся-1” одночасно може перевозити 50 осіб) та досить велика швидкість — до 70 кілометрів на годину.
copyright: zmi.ck.ua
Є в «Княжій Горі» чудова традиція – щороку організовувати дитячий табір.
Є в «Княжій Горі» чудова традиція – щороку організовувати дитячий табір. В цьому році ми зібрали дітей в шостий раз! Простори Дніпра і околиць дають їм можливість відпочити, набратися сил та розуму, адже ми як завжди покращуємо знання англійської мови, танцюємо, граємо в шахи, футбол і пляжний волейбол. А ще діти навчаються дружити, бути сильною командою та мріяти! Приїжджайте подивитися на шматочок дитячого щастя!
12 березня ми організували народно-обрядове свято "Дарунки веселої масляної" для учнів Новопечерської школи
Гостей комплексу «Княжа гора» привітно зустрів фольклорний колектив «Перлина». Ведучі всім присутнім повідали історію свята. Родзинкою блоку стала поява господині - пані Масляної, яка познайомилася з дітьми та запропонувала їм стати учасниками квесту «Таємниця 7 млинців».
Отримавши умови квесту від пані Масляної діти вирушили маршрутом. Ідучи заданим маршрутом вони шукали завдання (написані на паперових млинцях) за стрілками. Правильно виконуючи завдання і отримуючи за це певні букви, в кінці маршруту склали слово-ключ «МАСЛЯНА».
В цьому блоці діти грали в різні традиційні українські ігри, а саме розваги на колоді з мішками, естафети з млинцями, плетення коси стрічками, перетягування канату і т.д. По завершенню ігрової програми батькам і було запропоновано стати учасниками оркестру народних інструментів – отримавши інструменти всі разом виконали українську народну польку, а діти в цей час весело танцювали.
Молода дівчина в образі Весни привітала гостей зі святом, засіяла зерном, а дівчатка отримали від неї віночки. Бо не дарма кажуть з народі : « …старим бабам по кийочку, а дівчатам по віночку». А пані Масляна теж не залишила гостей без подарунків і дарувала всім по намисту з бубликів.
Кульмінацією свята стало спалення опудала Зими – Мари, як уособлення всього негативного. А яскравим завершення дійства було зав’язування стрічок на вербовий вінок з побажаннями всього найкращого.
Свято Весни в Княжій Горі
В переддень головного весняного свята запрошуємо Вас на святкову вечерю до «Княжої Гори – Місця Сили»!
Вас чекає особливе меню та жива інструментальна музика!
Вартість святкової вечері для двох лише 700 гривень
Початок о 19.00 07 березня 2016 р.
Місце зустрічі: м. Канів, вул. Дніпровська, 1. Княжа Гора – Місце Сили.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 050 157-57-48